صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

مادرهای کاشت حلزونیها.. سلام

1392/9/19 16:36
نویسنده : مامان صبا
781 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان خوبم برای اطلاع مادرهای کاشت حلزونیها میخوام مطالبم رو به روز کنم.الان دختر من سه سال و نیمه هست .و مدت دو سال و نه ماه هست که عمل شده . یک سال هفته ای دو روز اموزش دیده .الان در حرف زدن بدون اغراق هیچ مشکلی نداره . دیگه نیاز به اموزش هم نداره .بسیار باهوشه و قدرت درک بالایی هم داره حتی کلماتی رو که باهاش کار میکنم مثل اسم و فامیلی خودش پدرو مادر و برادرش رو میشناسه تا عدد دوازده با درک عدد میشمره . حافظه خوبی برای حفظ شعرهای کودکانه  تا چهار بیت داره .من در حال حاضر هیچ کار اضافه ای به عنوان اموزش براش انجام نمیدم همون کارها و بازیهای روزمره انجام میشه که کودک عادی انجام میده..

در درک بعضی صداهای خفیف و بم و دور دست کمی مشکل داره.که دکترش میگه به مرور زمان حل میشه . مثلا گذشته تو محیط شلوغ جهت صداها رو تشخیص نمیداد و من خیلی نگران بودم .اما به مرور جهت یابیش بهتر شده . تازه یه چیز جالب که خیلی خوشحالم کرده . اینه که تو محیطهای خالی که صدا پژواک داره بدون دستگاه شنوایی صداهای بلند و میشنوه.. 

پسندها (1)

نظرات (3)

عطی مامی ایلیا
20 آبان 92 23:22
عزیزم سلام..خدا رو هزاران مرتبه شکر به خاطر بهبودی کامل دخملت..بی شک پشت این موفقیت زحمات والدین دلسوزش یوده...با خوندن مطالب وبلاگ صبا کلی دلگرم میشم...منم از هفته اینده قراره ایلیا رو ببرم رو ببرم کلاس گروهی با بچه های هم سنش..هفته ای 3 بار..مسافت یه کم زیاده ولی تمام سختیاش فدای یه تار موی جیگرم..تو این ماه عزیز برای پسر منم دعا کنین..دخمل ناز و باهوشتو ببوس.
مامان سیده فاطمه موسویان
23 آبان 92 22:45
سلام عزیزم خدا نگه داره.فاطمه من هم ناشنوا بود خدا رو شکر تازه عملش کردیم ان شا الله فردا برا نصب دستگاه بیرونی میریم تهران اسم وبلاگش شکست سکوت.
سنبله
31 خرداد 93 0:01
سلام دختر منم کم شنواست یکساله کاشت شده اما هنوز تو خیلی کار داره لب خونی میکنه خلاصه خیلی خسته شدم اونقدر کلاسای مختلف بردمش که هر دو مون زده شدیم. برام دعا کنین واگه در مورد تربیت شنیداریش کمکم کنین ممنون میشم.
مامان صبا
پاسخ
سلام اگه یه وب تو همین نینی وبلاگ براش درست کنین راحت تر با هم ارتباط میگیریم .یا یه شماره تماس تو نظرات خصوصی بارم بزارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد