صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

بدون عنوان

1394/4/26 18:51
نویسنده : مامان صبا
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..متاسفانه به دلیل مشکلی که در ورود به صفحه نی نی وبلاگ داشتم .حدرد یکساله به روز نشدم ..امرو که وارد شدم خیلی خیلی ذوق زده شدم .

دوستای خوبم دلم براتون تنگ شده ..از خیلیهاتون خبر ندارم ..صبا هم بهتون سلام میرسونه .دوستای گلم صبا برا خودش خانمی شدا .عاقل و با سرزبون .کسایی که تو نظرات خصوصی ازم پرسیده بودن سمعک داشته یانه ..باید بگم صبا حتی یک ساعت سمعک نزاشته ..تو هشت ماهگی عمل شده یه ماه بعد دستگاه گداشته .یکسال هفته ای دوروز تهران میدون فردوسی با سرکار خانم ولی زاده کلاس گفتار درمانی گذرونده...وبعد فقط و فقط تو خونه به شکل عادی زندگی کرده ..یکسال اخیر هم مهد رفته ..مهر اینده هم خدا بخواد میره پیش دبستانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه
4 مرداد 94 0:29
سلام.من مامانی هستم که یه روز زنگتون زدم برای دخترم و کاشت و سمعک پرسیدم.دخترم عمل کرد و الان 4ماهه میشنوه.خیلی عالیه.دوست دارم پیش ما بیاین.صبا رو ببوس.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد