صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

این هم بگذرد

1390/7/19 15:31
نویسنده : مامان صبا
364 بازدید
اشتراک گذاری

مهر ماه به نیمه رسیده واکثر استادای دانشگاه بهمون تحقیق گفتن ومن سخت مشغول انجام تکالیفم هستم .کلاسهای صبا هم همچنان ادامه داره .وخدا رو شکر ازپیشرفتش راضییم .چند وقتییه دیگه من صبارو کلاس نمیبرم و بابا ی صبا اونو میبره ومن تمرینات اورو انجام میدم .مادر وپدر مهربونم که جاداره ازشون  تشکر کنم .ودستاشونو ببوسم .هم خیلی من وکمک میکنن.الان که دارم وب رو اپ میکنم صبا وپدرش پیش خانم ولی زاده مربی زحمتکش صبا هستن ..روزها میگذره ومن هر روز احساس ارامش بیشتری میکنم چون با بزرگ شدن صبا  اون عاقل تر میشه وحرفامو میفهمه هر چندبازیگوشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر کوثر
27 مهر 90 10:36
انشالله همیشه سالم و سلامت باشین
به ما هم سر بزن عزیزم


به چشم عزیزم کوثر خوشگلمو میبوسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد