صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

روزهای من

1390/6/27 19:26
نویسنده : مامان صبا
182 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای پر مشغله ای دارم .صبا الان هفده ماهه شده.هر روز تمرینهای زیادی رو که مربی گفتار درمانی صبا بهم میده رو با صبا تمرین میکنم تکرار وتکرار .یه وقتهایی خیلی دلم میسوز ه اون اللن وقت بازی و شیطنت شه اما مجبوره مثل ادم بزرگا بشینه و اموزش ببینه خدا رو شکر راضیم الان حدود 25تا کلمه میگه مخصوصا مامان گفتنش که خستگیمو دراورد.ولی بعضی وقتها جملات هم اوارو اشتباه میکنه مثل ورزش و بالش یا وقتی میگم  بگو صبا من و میبوسه یا مثلا گریه و گردو رو اشتباه میکنه .نمیدونم خدایا یعنی این اشتباهات اصلاح شدنییه .اگه اینجوری باشه بعدها خیلی درک جملات براش سخت میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پریا
2 مهر 90 15:24
خیلی خیلی خسته نباشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد