صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

عشق مادری (وب ارمیتا)

1391/3/24 15:12
نویسنده : مامان صبا
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

امیرحسین روز هفتم تولد

 

صبا روز هفتم تولد

 تاعشق آمددردم آسان شدخداراشکر

مادرشدم اوپاره جان شد خداراشکر 

شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من

لبخندزدجانم غزلخوان شدخداراشکر

من باغبان تازه کاری بودم امااو

یک غنچه زیباوخندان شدخداراشکر

اوآمدوباران رحمت باخودش آورد

گلخانه ماهم گلستان شدخداراشکر

سنگ صبورم نورچشمم میوه قلبم

شب راورق زدماه تابان شد خداراشکر

مادرشدن یکامتحان سخت وشیرین است

دلواپسی هایم دوچندان شدخداراشکر!  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
30 خرداد 91 16:43
عزیزم لحضه هایت ارام.وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد.
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 تیر 91 18:55
خیلی خوشحال شدم وباعث افتخاره که لینگم کردید ارزویم رسیدن به ارزوهایت با اجازه منم لینگتون کردم
مردی که به حراج رفت
3 تیر 91 1:51
آخی پری کوچولو خیلی خوبه که دیگه حرف می زنی... می بوسمت هزار تا
مامان یاسمن ومحمد پارسا
19 تیر 91 19:06
سلام صبا جونم کجای نیستی هر روز میام ولی خبری نیست منتظرم زودبیا ارزوی سلامتی برات دارم
کلکسیونی از ایده های نو
26 تیر 91 16:52
ممنون که به ما سرزدید شما هم لینک شدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد