صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

دوستان مجازی جدید صبا

1391/6/28 13:05
نویسنده : مامان صبا
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستهای خوبم که نو این بیست روز که اینترنتم خراب بود به وب اومدن وبه من و صبا سر زدن به  خصوص مارال خانوم مامان علی کوچولو  و دوست خوبمون مهدی که اظهار لطف داشتن .

مامان علی اصلا اصلا نگران علی نباش نگهداری از گوشی هم خیلی اسون فقط باید از رطوبت و ضربه محافظت بشه .حتما گیره یقه رو محکم کنید که بچه اونو جدا نکنه .یه دو ماهی که مراقب باشید و بچه بفهمه که گوشی براش مهمه مشکل حل میشه.

مطمین باشید بعد از عمل علی دوباره  متولد میشه.راستی علی چند سالشه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مارال مامان علی
29 شهریور 91 8:22
سلام زهراجون ازاینکه جوابمو دادین خوشحال شدم علی من 19 ماهه هستش وتا یک سالگی مامان بابا ابر آب وچند تا کلمه دیگه می گفت و دکترا می گن بعداً کم شنوا شده چون ما فامیلیم من هم یک پسر بزرگتر دارم و می ره چهارم ابتدائی هر شب خواب عملو می بینم چون علی من تحملش کمه و وقتی می خواستیم ادیومتری بشه گوشهاشو نشون می داد چون یک بار تو تبریز ادیو متری شده بود لطفاً برام بگین بعد از ادیومتری و اسکن و خرید پروتز چه مراحلی داره دختر گلتو ببوس
مارال مامان علی
29 شهریور 91 9:50
سلام این وبلاگ منه و پارسال کار کردم بعد عمل علی جون می خوام با کمک هم مادران مثل خودمونو بیشتر ارهنمائی کنیم انشاءالله
مارال مامان علی
9 آبان 91 11:46
سلام هر روز به وبلاگتون سر می زنم اما مدتی از شما خبری نیست لطفاً کمکم کنید

سلام عزیزمومتاسفانه اینترنتم خرابه واصلا نمیتونم وارد وب کسی بشم .نمیدونم چرا...من شماره خودمو بهتون دادم خوشحال میشم زنگ بزنید

مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
9 بهمن 91 10:31
سلام توی پست های بالا نمیشه نظر داد چرا ؟ دختر شیرین زبونت رو ببوس مامانی یه مدت این جوری میشن بعد از سرشون مبافته منم یه مدت با لباس پوشیدن پرستش مشکل داشتم جوراب لنگه به لنگه میپوشید برای مهمانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد