صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

بدون عنوان

1392/2/29 12:37
نویسنده : مامان صبا
371 بازدید
اشتراک گذاری

من یه دختر کوچولوی سه ساله ام .برای خودم خانم شدم تو ظرف شستن به مامانم کمک میکنم .روی فرش و جارو نپتون میکشم .کفشارو مرتب میکنم .تماشای کارتون باب اسفنجی رو در حد به توان n,    دوست دارم .فقط لباسهای مورد علاقه خودمو میپوشم .شعر زنبور طلایی اتل متل عروسک من.اقا پلیسه رو حفظم .با بابامم خیلی رفیقم وبراش شیرین زبونی میکنم خلاصه برای خودم بیا و برویی دارم

چند تا ازعکسهای صبا در ادامه مطلب:

صبا مو فرفری

البته سهشوار میکنم این شکلی هم میشم.

اینجا پای سفره هفت سین نشستم.

این دادشمه که رفتیم پارک انقدر دنبال من دویده خسته شده...نشسته

بیست و نه فروردین داداشه مهربونم سیزده ساله شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عطی
15 اردیبهشت 92 14:14
عزیزم ماشالا چه خانومی شدی واسه خودت...افرین به تو که اینقدر شعرای قشنگ بلدی...خوش به حال مامان و بابات که این گل دخملو دارن...
مارال مامان علی
22 اردیبهشت 92 9:13
سلام هزار ماشاءالله بزرگ شدی من هم علی جونم و بالاخره عمل کردم 17 اردیبهشت دعا کنین زودتر خوب بشه تا بتونه حرف بزنه
مارال مامان علی
24 اردیبهشت 92 9:20
سلام صبا جون انشاءاله خدا تو و برادرت رو همیشه برای متامان و بابا سالم نگه داره بالاخره علی جون من هم تو بیمارستان لاله عمل شد و خوشبختانه عملش دو ونیم ساعت طول کشید 17 اردیبهشت روز تولدم خوا علی رو دوباره به من داد.
مادر خانومي
12 خرداد 92 20:26
سلام به وبلاگ تازه كار ما سر بزنيد خوشحال ميشيم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد