صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

علی و ایلیا عزیزم

1392/3/1 17:45
نویسنده : مامان صبا
745 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من امروز خیلی خوشحالم چون دو تا از دوستهای خوبم کاشت حلزون شدن و وارد دنیای شنواها شدند علی ١٧ اردیبهشت و ایلیا دیروز عمل شد خدارو شکر .

مارال و عطی عزیزم خدا قوت بهتون تبریک میگم. عطی جان با شما خیلی در تماس بودم خوشحالم که از دوران ناراحتی و استرستون تموم شد.وشما مارال عزیز خیلی به وبلاگتون سر زدم خبری ازتون نبود حدس زدم درگیر کارای علی هستید.عکس علی رو گذاشتم ولی عکس ایلیا ی عزیزم رو نداشتم.

 

                                        

   فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عطی
31 اردیبهشت 92 2:04
مرسی عزیزم لطف دارین شما.......باور کن بدترین دوران زندگیمو گذروندم خودتون که تو جریان هستین چقدر سکوت بچه سخته..خدا رو شکر عمل شد...خدا کنه هر چه زودتر این دوران هم سپری بشه...برا علی جون هم خیلی خوشحال شدم...چند وقتشه؟به امید سلامتی همه ی بچه ها...راستی حتما یه عکس ایلیا رو برات میل می کنم
مارال مامان علی
1 خرداد 92 14:55
سلام زهرا جون تشکر از اینکه اینقدر به فکر ماهم هستید انشاءالله خدا بچه هاتونو براتون حفظ کنه راستی شما صبا رو کجا کلاس بردید من شهرستانم ولی برای چک دستگاه علی هر ماه تا شش ماه باید بیاییم می خواستم ببینم ماهی یک بار هم اونجا ببرمش کلاس
مامان زینب
5 خرداد 92 17:13
سلام ماشاالله چه دخمل خوشگلی ممنون از حضور گرمتون .من هم شما را با افتخار لینک کردم
مارال مامان علی
7 خرداد 92 10:10
سلام زهراجون اگه میشه وبلاگ عطی رو می خواستم هر چی گشتم نتونستم پیدا کنم صباجونو ببوس.
ارلا
14 تیر 92 1:06
سلام عزیز. خیلی از وبت خوشم اومد. ایول. با من دوست میشی؟ اگه دوست داشتی با اسم کلبه محبت لینکم کن و بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم؟ مرسی گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد