صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

پرستار میشوم...شعر از عمو مهرتاش

1390/7/19 16:22
نویسنده : مامان صبا
453 بازدید
اشتراک گذاری


مریض که می شوی

پرستار می شوم ...

می آیم و می نشینم کنار تخت دلتنگی ات

موهایت را با دستانم نوازش می کنم

می روم و قرص "ماه " را برایت می آورم!

تب که می کنی

در حوض شب پاشویه ات می کنم

حوضی که همان قرص در آن است

و پتوی نم دار ابر را رویت می کشم

دستانت را در دستم می گیرم

و تا خود صبح برایت دعا می خوانم

غصه نخور نازنین من 

تا خورشید سلام کند 

خوب شده ای ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آوين
21 مهر 90 0:53
سسسسسسسلام خوشگل خاله ببخشيد كه كمتر بهت سر ميزنم شرمنده
ازت مي خوام با دل روشن و قلب پاكت برام دعا كني چون سخت گرفتار و بي حوصله ام برام دعا كن راستي عزيز خاله شما كجا زندگي ميكنيد ؟


خاله جون حتما مشکلت حل میشه دوستت دارم
سعید ترشیزی
22 مهر 90 9:41
سلام به صبا جون گل و مامان مهربونش

گرفتاریه دیگه ولی چشم ... سعی می کنم زودتر آپ کنم ...
غلط املایی صباجون از پایان نامه دکتری هم با ارزش تره !

و مرسی از آپ قشنگت


عمو ی مهربونم الهی لبت همیشه خندون باشه
آوين
23 مهر 90 15:01
سلام عزيزم
خوبي خاله جون .....من هر چقدر هم بي حوصله و گرفتار باشم ولي حتما به تو يه سر ميزنم چون هر روز به يادتم......
زهراي عزيزم ما تهران بوديم ولي الان به خاطر كار همسري اومدم اصفهان

خاله مهربونم هر جا که باشی با قلب مهربونت اونجا بهشته
اوین محکم ببوس
من او ندارم
27 مهر 90 0:23
شعر چه قابلی داره ...
هدیه کوچکی از من به صبا

مهرت مانا


فرشته کوچولو روی ماهت ومیبوسه
مادر کوثر
27 مهر 90 10:35
وای چه شعر خوشگلییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد