صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

تو خونه ما همه در حال نوشتن وخوندن هستن همین باعث شده.....

1390/7/27 11:13
نویسنده : مامان صبا
330 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه یه سر رسید قدیمی رو که گذاشته بودم

 

 دور بندازم گیر دادی وبر داشتی حالا اون سر رسید

 

شده دترت(دفترت)بعد با یه

 

 اداد(مداد)راه می افتادی دنبال بقیه  وهی میگی

 

 ایشی ایشی (بشین) طرف که نشست دیگه بدبخت

 

 تعطیل میشه  چون تمام کارو زند گیش و باید

 

 ول کنه تا هیییییی دش دش (چشم چشم دو ابرو)

 

بکشه هی تو ورق بزنی اون بکشه ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

من او ندارم
27 مهر 90 12:39
کاش می توانستم ... پشت کنم به تمام این دردها روحم درد می کند... ممنون که خوندی صبای مهربان مهرت مانا
من او ندارم
27 مهر 90 12:42
دنیای بچه ها خیلی قشنگه ...
مامان پارسا
28 مهر 90 11:39
سلام خانمی..مطالب چند پست اخیرتو خوندم وعکسای ناز صبای خوشگلو دیدم..خیلی خوشحالم که مشکلش حل شده وبرای شما خوشحالتر که از غصه هات کم شده ..حالا بذار هرچی میخوان شیطنت کنن...الهی همیشه سالم باشن..خیلی ببوسش


ممنون ار توجهت دوست خوبم
الهی پارسای گلم وشما مامان وبابای مهربونش سالم وشاد باشید
سید امیرعباس بابا
28 مهر 90 19:55
سلام دوست من... خوبی؟؟؟ بیا یه سر بهم بزن ببین از ساعت اول زندگی تا حالا چه تغییراتی کردم منتظرتم زودی بیا...باشه؟؟؟
ارتباطی
29 مهر 90 15:48
سلام خوشحالم شما را اینجا می بینم


ما هم خوشحالیم که بازم پیشمون اومدی...
ارتباطی
29 مهر 90 22:06
سلام بله ناشنوا هستم


ممنون دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد