صباصبا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

شکست سکوت

صبا کاشت حلزون شنوایی شده و حالا شنواست.

داداشم

1391/3/10 1:38
نویسنده : مامان صبا
528 بازدید
اشتراک گذاری

داداش امیر حسینم وقتی ٧ماهه بود

اینم منم وقتی ٧ ماهه بودم.

من خیلی دلم برای داداشم تنگ میشه اون زمان زیادی تو مدرسه اس ومن هی از مامانم میپرسم (امی حسین خجاس؟)وقتی میاد.. بهش گیر میدم من و ببره تا تو پارکینگ  سه چرخه ام  سوار شم واون من و هل بده   .بهش دستور میدم (امی حسین با صبا باسی(بازی) بخونه).اونم با صبوری با من همراهی میکنه .اگه امیر حسین من و سرگرم نکنه من نمیزارم مامانم به کاراش برسه اخه هر کاری کنه منم باید همون کارو انجام بدم .نیست هم قد مامانم هستم اینه که تو همه چیز خودمو با اون مقایسه میکنم.مرثی امیر جونم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شکست سکوت می باشد